If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all that claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think every thing you're supposed to think? Buy what you're told to want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned...

dissabte, 4 de desembre del 2010

a fantastic loong weekend!

Dijous tarda

Testimoni d'un accident de moto bastant impactant...per sort, no va ser greu, tot i que la imatge d'aquells 10 segons no s'esborrarà del meu cap mai més.

Divendres

Ja està aquí, ella. Ho noto a la panxa, és insuportable. Dubto si aixecar-me del llit i anar a cole, o quedar-me la primera hora a casa, acabo fent cas a la racionalitat i m'aixeco. Em prenc la pastilla, però no farà efecte fins d'aquí 30 minuts. Filosofia a primera hora, però no aguanto ni a la primera paraula de la professora i exploto. Quina vergonya, què pàmfila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Per sort, el dolor es va calmant, i el dia és com sempre, normal, bonic, alegre.
Se suspèn l'entreno de tennis. Merda, quina ràbia, és la meva hora de la setmana preferida! Però queda per l'endemà al matí. Enlloc de fer tennis, miro una pel·lícula, que no està malament, "A quien ama Gilbert Grape?", molt senzilla però bé, molt bé. A les 11:15 ja sóc al llit i, per primer cop en tota la setmana, el cap no em dóna tantes voltes i m'adormo de seguida.

Dissabte

Les 8. Em queda una horeta encara, però estic impacient! A les 9:10 ja sóc a punt, i amb 10 segons m'he vestit, perquè he dormit amb la samarreta posada, i el xandal el tenia a 50 cm de mi. Porto 4 dies amb aquests pantalons...........són tan calentons i còmodes!!!!!!!!! I una mica lletjos, sí, però més igual! Quasi marxant, em truca el jefe, ell! Que em passen a buscar (yujuuu!!!), i a l'hora que em diu ja sóc abaix. Tots els cotxes balncs, gelats, l'herba del camp brillava com mai havia vist, amb aquells tons verdosos i blancs, i amb un sol esplèndid de fons. M'espero 15 minuts de cara al sol....sabia que farien tard, són ells! Però no m'importa. Al final venen, i ja em treuen un somriure de bon matí, amb el seu caràcter, amb el seu bon humor i alegria!!!!!!!!!!! Al món no hi ha una parella tan perfecta com ells (excepte els meus pares, és clar!). El matí se'm passa volant, entre riures, bromes, xerrant de tot, fent duels..............genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Amb un solet que s'agraeix, i després apareixen per allà les pistes el meu ex-jefe i el meu instructor musical, en Jordi i en Xevi, reeeeeeeespectivament, feia temps que no els veia, m'ha agradat veure'ls!
Em tornen a casa, entre riures i bromes, com sempre, per esbrinar assumptes amorosos meus....tot i que no en treuen res ajajjjajajaj
En resum........un matí 10, més que agradable!

I avui tarda.....a Girona....a passejar, a fer fotos, a comprar alguna coseta, a algun pub....a estar amb tots ells!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Diuemenge

Dia de museus amb la mother a Bcn.....què faria sense ella? Absolutament res!
Estarà bé.....molt bé! :)

I la resta de pont.....també pinta moooooooooooooooooolt bé!!!!!!!!!!!!!

ciaooooooooooooooooo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada