If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all that claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think every thing you're supposed to think? Buy what you're told to want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned...

dilluns, 31 de desembre del 2012

acabem l'any amb poques energies

Escric perquè és l'últim dia de l'any i sento que ho haig de fer, no perquè realment tingui gaires ganes...
http://www.youtube.com/watch?v=M1D20sBhLV4

Recordo l'entrada que vaig fer ara fa un any just, plena de rememoracions, vivències, alegria, vitalitat...i és que el 2011 va ser un bon any, i aquest també, però no em surt resumir-lo d'igual manera. Suposo que el que compta és el dia a dia, i per molt bon any que hagi estat el 2012, si el 31 de desembre no estàs d'humor, no s'hi pot fer res.
Sigui com sigui, una de les coses més bèsties i importants d'aquest any i crec que de la meva vida...va ser viatjar a Xile i veure'ls a tots.









Deixar la carrera, començar-ne una altra, anar al concert de Bruce Springsteen, anar a viure en un pis d'estudiants, començar una vida paral·lela més que genial, prendre decisions importants amb una persona important, començar altres relacions, fer un camp de treball com a monitora, començar a fer de monitora real a l'esplai i totes les sensacions que això comporta, fer un voluntariat als boscos i enriquir-te moltíssim i conèixer gent increïble, trepitjar fort amb Activa 21 i fins i tot portar el meu propi projecte, etc. I continuar al cantó d'aquells que més estimo.



Us dec molt, moltíssim...sou gran part de la meva felicitat d'aquesta etapa. Sou l'únic motiu pel qual estic més que orgullosa d'haver fet Polítiques.

Al cap i a la fi és un dia més, però no sé perquè sempre tinc nostàlgia, per deixar moltes coses enrere, és com si posés punt i final i comencés a escriure en una nova pàgina del llibre, que portés com a títol de capítol "2013". Fins aquí el repàs! Poc profund però...sincer.

Ara fa un any em vaig proposar de fer una llista amb els llibres que llegiria aquest any, així que aquí la deixo (amb la seva respectiva nota):


  • Guia literaria del amor (7)
  • Alterperiodismo (8'5)
  • Nietzsche en 90 minutos (5)
  • L'alquimista (10)
  • Relato de un náufrago (7)
  • Los cínicos no sirven para este oficio (8'5)
  • Cartes al meu fill (8'5)
  • Una mochila para el universo (10)
  • El libro de la mujer (9)
  • KL. Reigh (7'5)
  • La escuela ha muerto (8'5)
  • El tono en la enseñanza (9'5)
  • Pedagogía del compromiso (9'5)

Un desig? Continuar vivint com si no hi hagués demà. No canviar per ningú, ser fidel a mi mateixa i fer el meu camí, sense perdre els ideals. Valorar les petites coses. La resta, vindrà sol. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada