If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all that claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think every thing you're supposed to think? Buy what you're told to want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned...

dijous, 16 de gener del 2014

introspecció

Només vull refugiar-me en mi, no estar en contacte amb ningú, i si hi ha algú, que sigui perquè em deixi una espatlla on plorar, una mà que m'agafi i m'acompanyi mentre caic. Sense ganes de parlar. Sense ganes de riure, sense ganes de caminar gaire. Lo just, caminar per perdre'm per carrers i barris encara per descobrir, on ningú em trobi, ni tan sols jo mateixa. Sola, vull reflexionar, vull endinsar-me en els cabalosos rius que flueixen per dins meu, vull navegar-hi i ofegar-me. Per així despertar en una platja deserta, on només hi hagi tranquil·litat, pau, un silenci ensordidor, naturalesa i temps. Vull tenir tot el temps per a mi, estirar-me, notar els raigs de sol com m'escalfen tot el cos, enfonsar els dits a la sorra i apreciar la fredor i la humitat d'aquesta. Vull un racó només per a mi, buit de sentiments, buit de mirades, per així poder cridar i absorbir tot el silenci de cop, sense por, sabent que només estic Jo i JO. I amb el crit desfer tots els nusos que tinc al coll i que em torturen cada matí, cada nit, quan el dia m'ofereix estones per pensar. Vull sentir-me viva amb la meva angoixa, la meva ràbia i la meva tristesa, les vull palpar, prou d'amagar-les. Vull que siguin les onades esbravades de la platja i jo llançar-m'hi cap a elles sense cap resistència. Deixar-me caure...fer-me la morta enmig del mar per tornar a estar viva...deixar d'escriure punts suspensius i posar un punt i final. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada