If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all that claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think every thing you're supposed to think? Buy what you're told to want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned...

dimarts, 14 de gener del 2014

vagaregen paraules

I N D E P E N D E N T.







Serà el barri? L'escola? La resta de professors? Els encantadors alumnes? La meva il·lusió? La meva inquietud? La barreja de tot plegat? El que fa que em senti tan realitzada professionalment parlant. Com si no depengués de RES més, de cap trucada, de cap amic, d'ell, de ningú. Construir-me una nova rutina que m'omple en la que em sento molt autònoma i amb molta força. Almenys que així sigui en aquest periode en què les emocions i la part més personal només fa que trontollar. Primer jo, després els altres.
Ràbia, i sota d'aquesta, tristesa, molta tristesa, que s'esvaeixen quan mantens el cap, el cor i el cos ocupat amb altres coses, en aquest cas exercint de mestra, d'aprenent de mestra. Aprendre de la tutora, dels alumnes, i sobretot de mi.
Voler temps per mi tot vagarejant pels carrers dels barris i seient en una cafeteria a berenar tot llegint o escrivint. Sentir l'olor a auotnomia i el gust a independència. Sentir-me més sola, però més segura. Sentir-me connectada quan sóc dins l'aula, connectada amb allò, amb mi, amb una de les coses que més m'agrada fer: transmetre, ensenyar, nens, educació. M'he fet una passa més gran, més madura, per haver estat, per primer cop, en una escola com a mestra i no com a alumna. Difícil d'entendre fins que no t'hi trobes. Màgic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada