If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all that claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think every thing you're supposed to think? Buy what you're told to want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned...

dilluns, 26 de març del 2012

ja sou una part de mi

Per què són tan addictius? Per què quan tot s'acaba em sento buida i nostàlgica? Per què tota la resta de coses i persones em semblen poc i trobo tot malament? Suposo que només d'aquesta manera, és a dir, rebent petites dosis de tots ells i del seu ambient, fan que quan s'acabi, en tingui més ganes. Suposo que al donar-ho tot, acabes extasiada. Suposo que haig d'anar paint tot el que he viscut, perquè és molt. I fins la pròxima.

Roben somriures a la gent, la fan feliç. Fan coses que la gent "normal" només s'atreviria a fer si anés borratxa. A vegades me'ls quedava mirant....somrient per dins, i pensava: "sou increïbles". I em pujava com una cosa per la panxa i el coll, algo màgic, i feia que el cor em bategués amb molta força. Durava molt poc, era efímer, però em deixava amb una sensació...fantàstica. Crec que d'això en diuen estar feliç, o a gust o còmode. Que no t'importaria morir en aquell moment. Sembla tot molt exagerat, però és que ells viuen la vida de manera exagerada, donant-ho tot, i aquesta alegria i força es contagia. Ells han sigut com la meva bafarada d'aire net i nou durant aquest temps un pèl fosc, i potser ni se n'adonen, però m'han ajudat moltíssim a seguir endavant, a recuperar la meva energia i vitalitat. A valorar la senzillesa de les coses, a veure que hi ha gent honesta i natural i divertida i motivada i senzilla i simple i aventurera. L'esplai és així, o almenys és la sensació que em dóna.
A la ciutat, al poble, al mar, a la muntanya...el lloc és igual, saben passar-ho bé allà on sigui, no tenen gaires manies, potser per això els és fàcil ser com són. Des del primer moment fins l'últim estan gaudint i rient. Currar-se una gimcama com aquesta, i totes les que han fet, i els altres viure-ho tot a flor de pell, com si fóssim nens petits, no té preu. Com sempre em passa amb l'esplai, em quedo curta explicant-ho tot, ja que simplement...s'ha de viure.

Cançons i riures i traduccions de noms i anècdotes i passejades i proves i tot tipus de moments queden guardats amb candau dins meu esperant la pròxima trobada per acumular-ne més. Molts més. Us trobaré a faltar.





Repte fefes 5.0. Genial. Fantàstic. :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada