If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all that claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think every thing you're supposed to think? Buy what you're told to want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned...

diumenge, 4 de març del 2012

el preuat terme mig

Qui sap....potser m'he agobiat tant aquesta setmana tan....passiva/aturada/avorrida/no-rutinària perquè no tenia cap pla, ni horari, ni contratemps, ni activitat ni res....només temps per pensar. I vulguis o no, el cap se te'n va, i penses, a vegades massa, a vegades massa poc, mentre que quan estàs ocupada fent coses penses en el que vols, i si alguna cosa no t'agrada, omples el cap amb l'activitat que has de fer després. Però quan no tens res a fer a part de llegir i llegir i anar amb bici i anar a l'ordinador, et vénen al cap molts pensaments, sents que tot el teu voltant està avançant menys tu, comences a treure facetes de dins teu...a redescobrir-te una mica més....perquè ja he dit que si alguna cosa tens és temps, temps per mirar dins teu. I no agradar-te segons quines coses, que potser ja veies abans, però que no t'havies aturat a arreglar-les. I ara és el moment d'intentar, almenys intentar, encarar de front allò que està coix i et desestabilitza. Que no em sàpiga tant de greu quan la gent s'enfada amb mi o quan faig algo malament; no capficar-me ni agobiar-me amb ximpleries que no valen la pena i que em fan estar trista i sense optimisme; no ser tan obsessiva ni capquadrada amb segons quines metes vulgui assolir, sinó deixar que tot fluexi una mica més. En resum, no tenir la sensibilitat tan tan tan a flor de pell, i de pas, confiar una mica més en mi malgrat elements del teu voltant a vegades s'allunyin. I també....tenir una mica més d'orgull. Uf....aquest punt l'haurem de treballar força.
Sempre m'ha fet com por a que la gent em digués els meus defectes o allò que faig malament, etc., com si no em pogués permetre equivocar-me, però no em surt l'orgull, sinó que m'enfonso, em sap greu, per haver com fallat a algú, o a mi mateixa, no sé. I és clar, les coses no sempre es fan bé, però no passa res. És com si.....si fes algo malament, ja ningú t'estimarà ni voldrà estar amb tu mai més, i seràs una mala persona per sempre i et quedaràs sola. La por a quedar-me sola....potser tot es resumeix a això, potser per això m'ha entrat tan de pànic a l'estar jo i els meus pensaments i ningú més i res més durant tota aquesta setmana. Sentit de la responsabilitat massa desenvolupat? No ho sé....Potser per això em sento com tan resposnable d'aportar el meu gra de sorra a fer d'aquest, un món millor?

Si sempre veiem les mateixes persones, acaben formant part de la nostra vida. i com que formen part de la nostra vida la volen modificar. i si no som com elles esperen, s'enfaden. Perquè totes les persones tenen la idea més exacta de com hem de viure la nostra vida. i mai no tenen ni idea de com han de viure les seves vides.

L'alquimista, de Paulo Coelho. In cre ï ble.

Senyors.....senyores.........al cap de molt, torno a recuperar les ganes, al 100%, d'escriure. Sí...les havia perdut, en algun racó del llit, o del bosc, potser les havíeu vist, qui sap, són ben ben petites, però quan te les trobes, és impossible quedar-se indiferent!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada