If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all that claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think every thing you're supposed to think? Buy what you're told to want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned...

divendres, 18 de maig del 2012

come on raise uuuuup!

Com n'és d'irònica, la situació. Fer realitat dos grans somnis en menys de dos mesos. Se suposa que hauria d'estar eufòrica, feliç. I ho estic, però no puc exterioritzar-ho, em sento avall, xafada, sense gaire energia, sense ganes de riure i viure el present i la vida. Des de dilluns que tenia un nus a la panxa, per l'arribada, pels records, pel concert...per tantes coses..però si m'hi paro a pensar...sóc una afortunada, per viure tot el que estic vivint aquests mesos....amb la família, a Xile, i veure en Bruce Springsteen en directe. Quina passada....i cert, ahir va ser increïble, em vaig emocionar moltíssim, vaig gaudir amb cada cançó, amb l'ambient, amb l'espectacle, va ser enorme tot plegat. Sentir la seva veu en dircte, tot el so, de tota la banda, tan completa i potent! Tocant moltes de les meves cançons preferides...mai havia vist ningú gaudir tant dalt un escenari, durant més de 3 hores!  I l'entusiasme es contagiava...http://www.youtube.com/watch?v=RnkJa6HdgJw

Però al tornar a casa només volia trucar la meva família i parlar-hi. Allà eren les 9 de la nit, estaven tots, els vaig sorprendre, vam riure, plorar, parlar....com si fos allà amb ells! Semblava que estàvem tan a prop...allargàvem els dits cap a la càmera, com si ens poguéssim tocar i abraçar, però la tecnologia ens enganyava...10 mil km entremig era la realitat. Em diuen que la casa està buida, que ja no riuen, doncs jo igual, em sento buida, trista, ploro a cada racó de casa meva, a les nits, quan escolto alguna cançó, quan recordo moments, quan miro fotos, o el vídeo....em costa riure de debò, tal i com em feien riure ells. Costa d'entendre, poca gent pot entendre tots aquests sentiments, perquè no totes les famílies són així. M'han donat tant, crec que jo també els he donat el millor de mi, i per això ara estem tots tan aixafats. Però com tot, ja em passarà, encara estic trastocada emocionalment, i d'aquí uns pocs dies la nostàlgia passarà a ser satisfacció, o alegria per tot lo viscut. "I si anem a viure a Xile?" Li pregunto avui a la meva mare. La resposta, m'ha desconcertat: "Ja....jo mai ho he descartat. Hi aniries?" I aquí, ja no he sabut què respondre. Potser m'agradaria més que ells vinguessin aquí. Sort que somiar és gratis.

Gràcies família, gràcies Bruce. Per fer-me sentir feliç. Perquè malgrat tot, em sento feliç. O no. No ho sé. Tantes emocions juntes maregen...malgrat siguin agradables, massa agradables.





http://www.youtube.com/watch?v=TiCxqhu9cio


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada