If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all that claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think every thing you're supposed to think? Buy what you're told to want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned...

diumenge, 11 de novembre del 2012

100%

Hi ha dues maneres de prendre's la vida. La primera és voler que les agulles del rellotge no avancin, que vagin més lentes; mentre que la segona és voler que aquestes avancin. El poder de l'aquí i l'ara. Estar còmode i a gust, o no. Viure en el present o no. Acabem sempre parafrasejant el mateix. Quan estàs amb algú i vols que passi ràpid el temps o t'agradaria estar en un altre lloc, llavors és que algo va malement; si passa el contrari, gaudeix i segueix així.
Quan no donem importància al temps i ens és igual el pas i el ritme de les agulles...potser és que som una mica mediocres i falta intensitat a les nostres vides. Potser. Almenys a mi m'ho sembla.

M'hagués agradat que aquest cap de setmana les agulles haguessin anat mooolt lentes. Ha sigut esplèndid, massa curt, intens, inesperat, dolç, agradable. Fins aquest divendres no m'he adonat d'un fet molt important, i és que el tenis m'aporta alguna cosa que cap altra activitat em proporciona. Ni classes de repàs, ni anglès, ni esplai, ni voluntariat, ni classes a la uni...és una activitat només per a mi, per desconnectar, per rebre, per desafogar-me, per riure, per aprendre, per equivocar-me, per esplaiar-me, per no preocupar-me de les responsabilitats que tinc...i és que entre les activitats de Barcelona i l'esplai de Vidreres a vegades em saturo i ni penso en fer res per a mi. I l'esport és la clau...queda demostrat que m'omple d'una manera increïble, no puc viure sense ell, el necessito i em deixa com nova, de ment i de cos. També el trajecte en bici de casa a les pistes..em recorda molts moments...tornar a casa amb la cara vermella i la raqueta darrera l'esquena i passar per aquell tram sense llum...i mirar enlaire...i sents que et perds en la immensitat de la negror amb uns quants puntets brillants. És genial. Aquest moment és el millor dels divendres.

No ho sé...ja tocaven uns dies a tope, amb l'energia, l'optimisme i la vitalitat pels núvols, amb el sol dins meu. Xerrades infinites i íntimes amb la meva mare, nous sentiments a l'esplai, partits de volei com a monitora, sopars amb amics, tenis, riures i musicals amb la meva germana, festa, música, ballar, trobades sorpresa amb gent massa especial, mil bromes a la marxa envoltada de gent maquíssima...què més es pot demanar? Un boníssim finde que em deixa carregada al 100% i amb un concert per acabar-ho de rematar a Barcelona. La bellesa de la senzillesa. Aquests dies l'he palpat.

Gràcies a tots...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada