If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all that claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think every thing you're supposed to think? Buy what you're told to want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned...

dissabte, 3 de novembre del 2012

hi ha una nit concreta...

i per un sol dia tot és diferent...

tenim dret a fer l'animal...

anar a contracorrent...

a significar coses que ens facin els dies més dolços...

No em trauré mai la punyetera mania de sobre, o diga-li defecte, o potser virtud, o potser obsessió, o potser sort, d'intentar anar amb peus de plom per no ferir certes persones, les més estimades, les més importants. Intentar no fer-les mal amb les meves accions, intentant fer-les felices....no m'ho proposo, em surt sol. La seva felicitat és també la meva felicitat. Dono i dono i dono i dono...i molts cops no m'acabo d'omplir, i llavors em sento mig buida, estranya, ferida, impotent, absurda. I qui em negui això és que no em coneix en absolut. A vegades...m'acabo oblidant de mi, del que realment vull, per estar tant atenta de cara als altres. Sempre ho penso...faci  l que faci ho faré malament. Sempre fas mal a A o a B, i més tard serà a C i després a D. I entrem en un joc absurd en què l'últim jugador sóc jo. Ja ho deia l'altre dia, no sé de què tinc ganes, em sento estranya, extremadament sensible a qualsevol reacció del meu voltant. Deu ser la setmana prèvia que sempre em fa posar així. Tot i que feia mesos que no em passava. Tot m'afecta per triplicat.

Ja m'he sentit així un munt de vegades, creia que ho havia "superat" i havia après a controlar-ho, a ser més conscient per no patir tant, a regular tot el que dono i rebo, sense que soni fred. Jo ja m'entenc.

I creus que és injust però no ho dius a ningú...




I torno a sentir aquella sensació que em creix de dins i em diu..."és hora de descansar, d'agafar forces, de pensar només en tu, de donar-te només a tu, d'allunyar-te mentalment una mica del món, de no aguantar capritxades ni tonteries" De fet, trobava a faltar aquestes paraules. No puc agafar la bici i marxar sense rumb, tampoc m'agrada fugir, has de marxar quan estàs bé, no per evitar encarar les coses. Però almenys, a les poques xarxes socials a les que estic no em trobareu per un temps. Fora les coses absurdes. 

Escriure...com m'agrades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada