If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all that claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think every thing you're supposed to think? Buy what you're told to want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned...

dijous, 9 de juny del 2011

i'm walking on sunshineeeeeeeeeeeee

I used to think maybe you love me, but now I don't care
I just want to feel good
I want sunshine baby
And that's all right!


Vull anar ballant pel carrer; vull cantar fins a quedar-me afònica amb qui sigui; vull fer un triatló; vull fer submarinisme i veure un tauró i sortir corrents; vull viatjar amb bicicleta per tot arreu; vull que plogui el dia menys assenyalat i quedar ben molla; vull fer excursions pels països nòrdics i per totes les muntanyes del món; vull viatjar a l'Àfrica i viure-hi molt de temps; vull que em facin plorar de tristesa i també d'alegria; vull viatjar fins a Xile i veure la meva família i abraçar-los; vull que em reconeguin el que faig bé; vull arribar lluny i canviar coses; vull estar-me tot un dia tancada a casa amb algú mirant pel·lícules tapats amb la manta; vull que algú vingui a buscar-me corrents només per abraçar-me o fer-me un petó; vull que em decepcionin; vull banyar-me al mar amb els meus amics tots despullats; vull córrer per la platja fins a no poder més; vull tenir sempre llibertat; vull llegir-me tots els llibres mai escrits; vull fer grans descobriments; vull estar al cim d'una muntanya i cridar; vull anar-me'n a un lloc perdut amb algú i fondre's fins que quedem gairebé esborrats; vull pujar dalt els núvols i anar-los saltant d'un en un; vull viure sense rellotge.......

Perdó per la meva ambició però.....només vull..............VIURE!

http://www.youtube.com/watch?v=4z_usl6i9IY&feature=related

1 comentari: