If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all that claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think every thing you're supposed to think? Buy what you're told to want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned...

dissabte, 17 de desembre del 2011

“Sufrimos demasiado por lo poco que nos falta y gozamos poco de lo mucho que tenemos”

Perquè és absurd ser tan exigent per trobar algú a qui estimar. El feeling sorgeix amb qui menys t'ho esperes, de cop, d'imprevist, no tens temps per pensar i valorar si ell s'adapta als requisits que tu t'has imposat. És massa irracional com per poder controlar-ho. I quan t'hi trobes, no t'ho has de pensar en res més, ni en el físic, ni en terceres persones (dependria molt del cas, no podem fer i desfer relacions al nostre gust com si res), simplement llançar-se a la piscina i aprofitar la connexió tan increïble que s'ha creat entre dos éssers. Potser és amb qui menys t'ho esperes, i el que menys encaixa amb les teves "expectatives" de parella ideal, però....i què? La vida real és molt millor. :)

No sé d'on nassos estic traient l'energia aquests dies per sentir-me així de bé, d'invencible, de forta, d'enèrgica, d'il·lusionada, d'alegre, de feliç. Qui ho diria, una setmana d'exàmens? Però és que fins i tot passan-te hores a la bilbioteca i no movent-te gaire, pots treure meravelles d'aquests dies! Mil riures a casa, mil moments intensos amb ella, amb qui se'm cau la baba a més no poder, mil anècdotes de portes de vidre, veïns, senyors amb problemes gastrointestinals, llargues converses ben entrada la nit, riures amb els companys, problemes de lavabo al tren, agradables trajectes d'anada i tornada amb algú especial al cantó, estudiar, estudiar estudiar.....fins i tot es fa agradable la rutina! Sembla increïble però....ha estat una de les millors setmanes del que portem de curs. Sí, el cervell treu fum, i a estones estic espessa, però són moments puntuals, que amb qualsevol cosa, queden enterrats. És el voltant que canvia el meu estat d'ànim o és el meu estat d'ànim que fa que vegi millor el meu entorn?
He dormit poc, molt poc, cada dia em sentia rebentada, i encara em queden bastantes coses a fer, però...no sé, hi ha una força superior! Sento que dormint perdo el temps, de tant bé que m'ho passo desperta.





I avui, dia rodó. De moment, el millor examen que he fet, després un bon dinar a un restaurant tibetà, després d'un trajecte amb el bicing mogudet, converses i atacs de riure fins arribar a l'estació i camí cap el poble.



Sí, per fi, una de les millors hores de la setmana, l'entreno de tenis, que avui ha sigut una classe particular. Per què una de les millors hores? Per molts motius! Primer perquè és l'únic moment en què faig esport degudament, quan corro, descarrego forces, m'activo, etc. A qui li agradi fer esport i el sentiment que provoca, ho entendrà. Em permet oblidar-me de toooooooooooota la resta de coses, sobretot dolentes, torno a estar en contacte amb el poble (l'única activitat que queda de la rutina d'abans: berenar, anar al poble, agafar la bici, marxar a entreno contemplant els camps de Vidreres i escoltant música), veig a gent que només veig els divendres, i el meu amic, que casualment és quan ens expliquem més coses i xerrem més, és diferent a quan quedem tot el grup, no ho sé, i m'agrada. I...per suposat, doncs ell. No sé si serien unes de les millors hores de la setmana, per no dir les millors, si ell no ens entrenés. De fet...crec que no m'importaria passar-me les dues hores sense tocar pilota si només estiguéssim xerrant i rient (bé, o almenys la majoria del temps). De fet, reconec que el que més em motiva de tot no és jugar a tenis en si (que també!), sinó l'estona que passem mentre juguem, que és el mateix que estar impacient per veure'l? No ho sé....és una d'aquelles persones que mica en mica s'ha anat infiltrant en la meva vida, que mica en mica les distàncies s'han anat escurçant, que mica en mica hi ha més confiança, i descobreixes una persona fantàstica, i és molt més que un entrenador de tenis, un cop de sort haver-la conegut :). Em sento bé al seu cantó, molt bé, i espero que sigui així durant molt de temps. I no em vull enrotllar més perquè tampoc sé com escriure tot el que penso i sento i tampoc ho acabo d'entendre gaire...
Després petita reunió d'un incipient projecte i cap a casa...que demà ens espera un dia complet! Bé, fins diumenge! Minicolònies esplaieres per organitzar i pensar i redefinir, que pinten mmmmmmmmmmmolt bé!


Perquè.....de la més infinita grisor i monotonia, sempre se'n pot extreure algun color ben viu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada