If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all that claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think every thing you're supposed to think? Buy what you're told to want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned...

diumenge, 11 de setembre del 2011

t'estan esperant...

Aquí i allà, un i l'altre. Ciutats amunt i pobles avall, sensacions agradables, sensacions horribles. Tot a dins el pot, i ben sacsejat! Tinc set. No sé què vull. Bé, sí, però em fa com por dir-ho, tinc por a dir el que vull, per si acas no és el correcte, per si acas no és el millor que puc fer. Però....encara que no sigui el millor, és el que ara per ara vull. Tinc por a perdre gent a partir de les meves decisions. Estic cagadeta, per si després m'empenedeixo. Però ei, com ahir van cantar ells, "mai no és massa tard per tornar a començar". Com ell sempre em diu, "mires massa pels altres, t'ho carregues tot". Doncs potser sí, potser ja és hora que posi per sobre de tot el que vull realment, sense por a equivocar-me, que segur que ho faré, però ja rectificaré. Quan calgui. Que què vull? Vull estar sola, anar a la meva bola, anar aquí i allà amb els amics, no vull anar de la mà amb ningú, no vull fer-me petons amb ningú, ni dir frases boniques, ni enviar-me sms ensucrats. No tinc ganes d'estimar ningú. Potser, quan menys m'ho esperi, m'hauré d'empassar les paraules, perquè és impossible controlar els sentiments, però no sé...ara em sento així. Sense ganes de lluitar per una relació amorosa o el que sigui. Vull un temps, i que vingui el que hagi de venir. Un temps per mi. Per somiar. Per inventar-me històries, per somriure amb amors platònics, per conèixer gent, per improvitzar. Per no tenir res al cap que m'amoïni....crec que m'ho mereixo. Sé que tot sortirà bé. Ens en sortirem!!!!!!!!!!!!!!!!!!



http://www.youtube.com/watch?v=A8KbdBPCQoI&feature=relmfu

No és la meva cançó preferida d'aquest grup, però és amb una de les que més vaig gaudir ahir....en la que més vam ballar, més ens vam abraçar tots i més vam saltar!


Enllà, més lluny de les estrelles, a l'altra cara del mirall,
On tot és més senzill d'entendre, la porta espera oberta.

Un pas i ja el teu cor desperta, un salt i ja no tornaràs,
Comptant la màgia és la primera, seguint...

Els teus somnis t'estan esperant.
Vés, no dubtis més, abraça'ls.

No el veus? a poc a poc s'acosta, no ho sents?
el tens al teu costat.
L'amor té totes les respostes.

Feia temps que no sentia un sentiment de buidor i solitud tan gran com el d'ahir. El concert va estar....bf....genial. Impressionant. Però el malestar amb ells dos feia que estigués decaiguda....mira, no podia fer-hi res, estava feta un embolic. De camí a casa, de nit, tota sola, agafant el metro i després pel carrer, en aquell lloc tan gran, amb tanta gent desconeguda, amb cotxes amunt i avall, tot plegat et fa sentir diminuta. Estic segura que si m'hagués posat a cridar allà al mig, ningú s'hauria aturat. Tenia ganes de plorar. No siguis nena petita, aguanta, afronta-ho i endavant home. Em sentia sola....perduda. I amb el caos que portava al cap. Però avui.....m'he sentit tan a gust....tan plena, altre cop. Isant la bandera, sentint la teva gent a prop, saludant a un i a l'altre. Celebrant un dels dies més importants i emblemàtics de l'any. 11 de setembre. Orgullosa de ser vidrerenca, de ser catalana, i de ser pubilla. VISCA CATALUNYA!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada