If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all that claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think every thing you're supposed to think? Buy what you're told to want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned...

dimecres, 16 de març del 2011

raons per creure en un món millor (¿?)

"A raíz de lo sucedido en Japón, el Gobierno ha ordenado revisar los sistemas de seguridad de todas las centrales nucleares de España para comprobar el impacto que una catástrofe natural puede tener sobre ellas." Es veu que hem d'esperar que tinguin lloc les catàstrofes en un altre indret del món per començar a prendre mesures a casa nostra. Perfecte. Trés bien!


Porto cinc dies desconnectada de la realitat, de tot el que està passant al Japó, etc. Ahir vaig estar mirant vídeos sobre el tsunami i tot el que va comportar. Doncs crec que em va afectar més de lo normal perquè avui he tingut un somni...esgarrifós i, malauradament, recordo algunes imatges. Havíem de tancar-nos a casa perquè la radiació nuclear del Japó havia arribat aquí i si sorties al carrer massa estona, mories a l'instant. Recordo que estava amb la meva família a alguna casa, no era la meva, i hi havia més gent. Però vaig sortir i vaig anar a un tren, on estaven alguns dels meus amics. Crec que volia pujar en aquell tren per assegurar-me que estaven bé...perquè després vaig baixar, vaig anar a algun lloc a "comprar" coses i portar-les a la casa on estava la meva família. El cel tenia un color molt estrany i tothom anava corrents amb mascaretes. Quan m'he aixecat, m'ha semblat sentir l'olor de la radiació, d'uns gasos mot estranys, i m'ha costat adonar-me que tot havia estat un somni. He hagut d'assegurar-me'n preguntant-li al meu pare...no sé...ha sigut tot molt estrany. Feia temps que no em despertava amb una sensació tan completa de confusió.
I el pitjor de tot...és que a l'altra punta del món això és la seva realitat ara mateix, i ja poden pessigar-se o tirar-se galledes d'aigua freda que no despertaran ni demà ni amb molts anys. No veiem, que hem de buscar noves formes de generar energia? És que no ho veiem?! Crec que el primer de tot és la salut dels éssers humans, no? Serà que no hi ha alternatives....enfi. Ja diuen que l'ésser humà és l'únic que ensopega més d'un cop amb la mateixa pedra...Txernòvil, ara al Japó...algun dia voldrem veure que no anem pel bon camí? M'és igual que em titllin d'ecologist hippie o el que sigui...però prefereixo això que no quedar-me indiferent ("quien calla otorga") o bé pensar que no hi ha més alternatives o que aquesta és la millor encara que tingui aquests inconvenients. 


Fa temps em van passar l'spot de coca-cola del 2011
http://www.youtube.com/watch?v=wrqIeR9um54
i avui he trobat la parodia: 
http://www.youtube.com/watch?v=9gCstHixRG0&feature=watch_response


"en el mundo hay tanta paz como neuronas en las reinas"


Està bé el missatge inicial que l'spot vol transmetre, perquè de lo malament que va el món ho sabem tots i de tant en tant va bé que ens recordin que hi ha coses boniques, coses simples que fan treure somriures a la gent, però és irònic que l'emissor sigui la multinacional Coca-cola. Ara bé, el missatge d'optimisme d'un món millor no li treu ningú. Ja es diu que hem de buscar sempre la part positiva, no? Però potser aquests de coca cola que es dediquin a no gastar tants diners en la seva publicitat i a guanyar-se una imatge de gent "solidària" i actui directament. Que regali coca cola gratis a tota Amèrica Llatina, per exemple!






http://www.youtube.com/watch?v=2xeO2mKwGI8 Oasis oasis oasis oasis oasis...tornar-los a escoltar després de tant de temps...no sé què tenen però encara em fan posar la pell de gallina


Cos all of the stars are fading away
Just try not to worry you'll see them some day
Take what you need and be on your way
And stop crying your heart out





A veces, la indiferencia y la frialdad hacen más daño que la aversión más declarada. (JK. Rowling)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada